Talker - Útmutató - IQfactory Szakdolgozat írás, dolgozat írás

Talker – Útmutató


#1 IQfactory Megrendelői Felület
#2 Belépés
#3 Project manager
#4 Üzenetküldő felület és az üzenetküldés irányelvei
#5 File-feltöltő felület és irányelvei
#6 Megbízási díj kifizetésének igénylése

IQfactory Megrendelői Felület (Talker)

Az IQfactory Talker egy 100%-ban a mi és partnereink igényeire kifejlesztett online felület. Lehetővé teszi a kommunikációt partner-íróink és megrendelőink között úgy, hogy mindkét fél megőrizheti anonimitását. Partneri oldalról 4 funkciója van:

1. Project Manager Felület
2. Üzenetküldő felület
3. File-feltöltő felület
4. Megbízási díj kifizetésének igénylése

Oldal tetejére

Belépés

Az IQfactory Talkert a www.iqfactory.hu/talker  címen éred el. A belépéshez szükséges e-mail címet és jelszót a cégünk által küldött bevezető e-mailben már meg kellett kapnod. Ezzel a jelszóval tudod majd elérni az összes megbízást, amit a profilodhoz rendelünk.

Oldal tetejére

Project Manager

A projekt manager felület tulajdonképpen az a felület, ami a belépéskor fogad. Itt láthatod, hogy ebben a pillanatban milyen projektek vannak a profilodhoz rendelve. A projekt referenciaszámára vagy a címére kattintva lenyílnak a megbízással kapcsolatos opciók.

Oldal tetejére

Üzenetküldő felület

Üzenetküldéshez kattints az adott projektre, majd válaszd az ‘Üzenetek’ opciót. Itt láthatod az eddigi levelezést a projekt megrendelőjével és küldhetsz üzenetet is számára.

Üzenetküldés Irányelvei

Irányelveinkkel azt szeretnénk elérni, hogy a megrendelőinkkel való kommunikáció a lehető leghatékonyabban történjen a megrendelés teljesítése alatt. Szeretnénk, ha megrendelőink azt éreznék, hogy jó kezekben vannak; ugyanakkor azt is szeretnénk, hogy partnereink zökkenőmentesen tudjanak haladni a dokumentum elkészítésével. Ezek biztosítása érdekében hoztuk létre az alábbi irányelveinket.

1. Kezdeményezés

Szeretnénk, ha rögtön a kommunikáció kezdetén megfelelő kapcsolat alakulna ki közted és a megrendelő között, amely megteremti a ‘Szakértő’ pozíciódat. Célunk, hogy a megrendelő mindenben álljon a rendelkezésedre és ne jusson eszébe ‘ugráltatni’, vagy lényegtelen kérdésekkel zaklatni. Megfogalmaztunk egy sablon levelet, ami elősegítheti a ‘Szakértő’ pozíció kialakulását:

Tisztelt Hölgyem/Uram!

XY vagyok, én fogom elkészíteni az Ön által rendelt dokumentumot. Mindent megteszek, hogy hatékonyan tudjunk együttműködni és Ön minőségi munkát kapjon a kezébe, azonban ehhez szükségem van az Ön segítségére. Kérem, hogy ha van olyan információ, ami lényeges a dokumentum elkészítéséhez (források, hivatkozások, formai követelmények, konzulens megjegyzései…stb), juttassa el részemre minél hamarabb. Kérem írja meg, ha van olyan gondolat, amit szeretne viszontlátni a dokumentumban. Azokat az anyagokat/megjegyzéseket tudom csak figyelembe venni az elkészítés során, amelyeket az írás elkezdése előtt megoszt velem.

Szeretnék kérni egy kis türelmet, amíg átnézem a megrendelésével kapcsolatos anyagokat. Rövidesen jelentkezem és jelzem, ha kérdésem merült fel. Ha időközben Önnek merülne fel bármilyen kérdése, írjon bátran és mielőbb válaszolok.

Üdvözlettel,

XY

 

2. Megrendelői kérdések / kérések

Felmerülhetnek olyan kérdések/kérések megrendelői oldalról, amelyekkel célszerűbb ha az Ügyfélszolgálathoz irányítod őket, mert ott pontosan tudják hogyan kell kezelni ezeket. Ilyenek lehetnek tipikusan a határidőkkel, terjedelemmel, pénzügyekkel és számlázással kapcsolatos kérdések. Amennyiben a megrendelő módosításokat szeretne eszközölni a terjedelemben, illetve a határidőben, nyugodtan irányítsd az Ügyfélszolgálathoz ezzel a mondattal:

Elnézését kérem, de én nem vagyok illetékes ezekben az kérdésekben. Az IQfactory megbízásából dolgozom, így az ügyfélszolgálattal szükséges egyeztetnie.

Amennyiben úgy érzed, hogy a megrendelő olyan kéréssel áll elő, ami meghaladja az általad vállaltakat, illetve nem szerepelt előzetesen a megrendelésben, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Semmiképpen nem szeretnénk, hogy olyan dolgokat kelljen megcsinálnod, amelyek nem képezték az eredeti megbízás részét. Ha a megrendelő mégis ragaszkodik a növelt igényeihez, úgy az általa fizetett megbízási díjat és a neked fizetett megbízási díjat is felülvizsgáljuk és az új igényekhez mérten igazítjuk. Amennyiben nem jelzed ügyfélszolgálatunknak egy ilyen igény felmerülését, úgy sajnos utólag már nem tudunk kompenzálni az esetleges extra munkáért.

 

Oldal tetejére

File-feltöltő felület és irányelvei

Az IQfactory Talker tartalmaz egy egyszerű file-feltöltő felületet. A felület főleg azt a célt szolgálja, hogy a megrendelők tudjanak file-okat megosztani Veled, azonban természetesen ezt te is meg tudod tenni.

Amennyiben meg kívánod őrizni anonimitásod, arra kérünk, hogy távolíts el minden személyes információt a feltöltött dokumentumból. Útmutató itt.

Oldal tetejére

Megbízási díj kifizetésének igénylése

Amikor elkészültél egy adott projekt írásával, a ‘Fizetés’ menüpontra kattintva (a lenyíló menüben) tudod igényelni a megbízási díj kifizetését.

Rendszerünk az igénylés után elküldi e-mail címedre a pénzügyi igazolásként szolgáló ‘Payment Summary’-t és jelez központunk felé, hogy igénylés érkezett a kifizetésre. Cégünk ez alapján teljesíti részedre az utalásokat minden hét csütörtökön.

Miután fizetést igényeltél egy adott projekt után, még 48 óráig megtalálható lesz a profilodon és kommunikálhatsz a megrendelővel. A 48 óra letelte után a rendszer automatikusan megszünteti a kapcsolatot megrendelővel és a projekt is eltűnik a profilodról.

Kérjük vedd figyelembe, hogy azokat a megbízási díjakat tudjuk kifizetni az adott csütörtökön, amelyekre az igénylés legkésőbb aznap 18.00 óráig (GMT +1) beérkezett hozzánk!

Oldal tetejére